hayatimin sarkisi sarki söylemeye kalksam sadece hemen bu sarkiyi söylüyorum cok güzel cokkkkkk yüregine saglık orhan abi...

bir teselli ver

yarattigin mecnuna, bir teselli ver

sevenin halinden sevenler anlar

gel gör su halimi, bir teselli ver

aramizda baska biri var ise

tertemiz askimi bana geri ver

ben zaten her acinin tiryakisi olmusum

ömür boyu bitmeyen dert ile yogrulmusum

gülemem, sevgilim ben sensiz yasayamam

bana ne gerek

senin askindan baska bana ne gerek

askin zehir olsa, yine icerim

yolun ecel olsa korkmam gecerim

yeterki sevdim de, ben bu ask ile

dünyanin kahrina güler gecerim
- öğrenci tesellisi verirmisin abi ? diyen ydu ogrencisinin 1. sınıf versiyonu . bu ögrenci arkada$lar sınıf atladıkca hayatından bezmi$ oluyo tabi ondan sonra - bir teselli ver - versene lan bi teselli gibi gibi ürüyor . saygılar