beni dumurlara sokmuş olaydır. sanırım geçen ay patlak veren kuran kurslarının ilkokullarda verilmesi(u: ki bu durumun önüne geçilmiş)(u: ilkokullardan kültür merkezlerine kaydırılmış kimi kuran kursları)(u: yamuluyorsam düzeltiniz dicem ama olmıcak) ve yeni cami projelerinin bokunun çıkması gibi oha dedirten olaylar ile ben geldim demiş sentez sentez milli kültürüm. yuh dedirten pankartlar ve sloganlarla sentez insanları mitinglerde buluşmuşlar, ne gocunuyosunuz lan kuran kurslarından diyerekten ilkokullarda durdurulan kuran kursları konusunda tepkilerini koymuşlardır. yok artık dedirten sloganlardan bazıları;(u: kıbrıs türk öğretmenler sendikasının facebook sayfasından alınmıştır)

(bkz:kuran a karşı çıkanlar ancak kafirlerdir)

(bkz:dinini öğrenmeyen cenazesini ne ile defnedecek incille mi tevratla mı yoksa zeburla mı ney ile)

(bkz:insan ol bilgin ol dindar ol ama cahil olma)

kıbrıslılara bir de cahil damgası vurmuşlar. inanılır gibi değil. insan ilişkilerini inançlar ya da inançsızlıklar üzerinde şekillendirmeyen kıbrıslıları da artık cehalet sarmış, bah hele. şaka gibi. ulan bizim ağzımıza sıçıyorsunuz zaten kafir diye, biz alıştık artık, hadi neyse de güzelim ada insanlarından ne istiyorsunuz anlamıyorum ki. kaç senedir yaşıyorsunuz siz bu adada, şimdi mi aklınıza geldi lan. toplumsal gerginlik yaratma zamanlamanızı sevsinler. insanlar (alinti: dini yatırımlara 14 milyon tl, eğitime 4 milyon tl yatırım yapılmasından, ülkede 161 okula karşı 182 caminin bulunmasından) bu dengesizlikten rahatsız, siz gelmiş neyden bahsediyorsunuz. kafamı koparacağım az kaldı. bu insanımsılara laf anlatmaya çalışan aydın ada insanlarına sabırlar diliyorum efem. işiniz zor, zaten şaşıyorum bu soğukkanlı laf anlatma girişimlerinize. hiç bana göre değil, belki ondan. neyse.